Alla inlägg den 7 april 2013

Av Elvira - 7 april 2013 12:44

Hej!

Jag vet att jag inte srivit på länge men jag har inte haft någon tid alls. Efter Jag var hos morfar och förresten var jättekul för jag fick träffa några i släkten, så åkte jag direkt hem och sedan till Ellen. Vi åt tacos, såg på 3 twilight-filmer och hade bara allmänt kul. I våran klass är tjejerna så roliga. Vi typ hoppar på varann och har jättedålig humor. Speciellt jag, emma och Amanda. Men vi pratade och somnade vid typ 2.


Jag gick upp halv sju för att hos morfar bestämde Ludvig, Matilda, Filip, Nikita och jag att vi skulle åka till Sundsvall. Eller det var mer så att Ludvig och Matilda frågade Nikita och Filip och jag ville också följa med. Men jag åkte hem vid halv åtta och vi åkte vid åtta. Det tar ungefär 3 timmar dit så det var lite drygt. Men när vi väl kom fram så skulle vi till Ikea. Jag köpte två mellanstora lådor som jag kan ha i min byrå att lägga lite saker i och en tvättkorg som jag kan lägga typ halvsmutsiga kläder i istället för att lägga de i min säng. Det kostade sammanlagt 59:- Billigt. Vi åt Köttbullar också!:) 


Vid halv två ungefär så gick vi på Birsta City och shoppade balsam för vi skulle bada och då ville vi inte bara ha schampo och vi kollade pålite affärer och så. Vid tjugo i tre så åkte vi till himlabadet. Och vi badade åkte ruschkanor och sådant. Det var jättekul, men jag tycker paradisbadet är lite roligare. Jag, Matilda och Ludvig köpte så vi fick surfa. Vi började lära oss hur man skulle göra om man ramlade på rygg eller mage. Och sedan skulle vi testa ramla också. Det var skitläskigt men det gick bra. Sedan fick vi lära oss att ligga på en slags surfsak och åka ut i vågen. Första gången gick det bra men sedan for jag bara bak hela tiden. Matilda ägde på det medan jag och ludvig inte var så bra på det. hon kunde ligga där hur länge som helst. Sedan fick man lära sig att stå upp men det vill inte jag göra. Men Ludvig var jättebra på det han kunde svänga lite till och med. Matilda var också bra på det. 


Där på himlabadet hade de en ruschkana som heter magic hole och den är ungefär som paradisbadets magic eye fast lite kortare. Den var kul men jag åkte i en dubbelring med matilda och Ludvig och i vissa svänga var de jättekraftiga så vi ramlade av den och jag landade på kinden. Det var inte så skönt men det gick över som tur var. Men jag tycker det inte borde vara så kraftiga svängar för det hände exakt samma sak för Nikita när hon och Filip åkte när vi surfade. Men sedan stängde det vid sex och vi for och åt på max. Men det var inte så kul för att jag tog ett low-carb mål och skulle öppna mina minimorötter och då var det svårt att öppna så jag tappade taget med handen och handen knuffade till min dricka så det for ut på ludvigs mat och han var och hämtade ost på min hamburgare för de hade glömt det. Men vi kunde rädda det. Men det är dåligt att de inte ger ut lock där utan man måste fråga. Jag vet att det är bra för miljön men om jag hade lock så hade inteludvigs mat blivit översvämad med coca cola.. 


Hoppas ni gillar mitt superlånga Inlägg så hörs vi:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Elvira och jag bor i Umeå. Jag gillar svarta jeans, smink och Gossip girl.

Mina favorit bloggar är Caty.nu, keela.se, Viras.se och hofh.se. De har så coola stilar och är stora förebilder för mig!

Hoppas ni gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards