Alla inlägg den 2 april 2013

Hey

Av Elvira - 2 april 2013 19:14

Idag har det inte hänt så mycket. Klev upp och åt frukost framför Gossip girl och bloggen. Gjorde hamburgare till lunch och sedan så har jag kört lite crosstrainer och typ sit-ups och sådant. Hoppas ni har haft en rolig dag iaf.


Har sjukt tråkigt just nu. Vill hitta på något med någon, men det känns som att alla är i fjällen eller har annat. Vi får se vad jag gör. Jag kanske kan se på Netflix och försöka fixa med bloggen. 


Jag skulle bli sjukt glad att få veta vem som läser min blogg, så kommentera om du endå ser det här. Jag skulle bli så glad! Om ni också har en blogg kan ni ju skriva vad den heter så kan jag titta in på den! Och jag skriver alltid frågor i slutet på mina inlägg så ni kan skriva någon kommentar!


Slänger upp en ganska ny bild på mig för att få lite färg på mina inlägg!


     



Vem är du?:)

Av Elvira - 2 april 2013 09:30

Hej!

Förlåt att jag inte skrivit något på länge men jag tappade liksom lusten. Men sedn har jag kollat lite på caty, keela, moa och viras bloggar så då blev jag sugen igen. Det enda jag tycker är tråkigt med att blogga på min blogg det är att jag inte fattar något av hur man gör design och sådant. Om något vet får ni gärna kommentera och hjälpa mig lite med  hur man fixar. 


Nu sitter jag i soffan och har ätit jordgubbar och yougurt till frukost och ser på gossip girl på netflix. Igår så fick jag lust att träna så jag ställde mig på vår crosstrainer klockan 21.30 kanske och körde på. Gick ganska bra iallafall.


Hoppas ni haft en bra påsk. Jag fick ett påskägg av mamma som var super! Eftersom jag inte äter godis och sånt fick jag naturgodis och chilinötter. 


Fick ni något påskägg i år? Vad var det i?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Elvira och jag bor i Umeå. Jag gillar svarta jeans, smink och Gossip girl.

Mina favorit bloggar är Caty.nu, keela.se, Viras.se och hofh.se. De har så coola stilar och är stora förebilder för mig!

Hoppas ni gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards