Direktlänk till inlägg 3 april 2013

Cupcakes

Av Elvira - 3 april 2013 12:30

Hej! Håller på att göra cupcakes nu! Det ska bli chokladcupcakes med chokladglasyr och färgglada strösselkulor. Jag äter inte godis, kakor eller chips och sådant nu. Jag får 200 kr i månaden för det. Men jag bakar endå inte till mig. Jag ska baka två gånger till men det blir kanske lite senare idag eller imorgon.


Här är en bild på mina rainbowcupcakes


 


Vilken är din favoritkaka?

Mat
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 7 april 2013 12:44

Hej! Jag vet att jag inte srivit på länge men jag har inte haft någon tid alls. Efter Jag var hos morfar och förresten var jättekul för jag fick träffa några i släkten, så åkte jag direkt hem och sedan till Ellen. Vi åt tacos, såg på 3 twilight-fil...

Av Elvira - 5 april 2013 09:30

Hej! Nu har jag vaknat och gjort i ordning några saker, packat till Ellens övernattning och snart ska vi åka till morfar och fira hans 70-årsdag. Det är öppet hus så att det kommer folk typ hela dagen, men om det blir så att ingen kommer ett tag ...

Av Elvira - 4 april 2013 17:10


Hej!  Förlåt för jag inte skrivit idag, men haft lite fullt upp.  Igår kväll drog jag och mamma ut och sprang. Det var första gången sen i höstas och det gick väldigt bra faktiskt. Vi sprang hela tiden men vi stannade ibland eftersom vi hade med ...

Av Elvira - 3 april 2013 09:32


God morgon! Jag vaknade nyss vid 9 och sedan har jag ätit frukost med mamma. Har inte så mycket att säga. Idag blir det att baka lite cupcakes till morfars 70-årskalas som är på fredag. Sedan så kommer jag väl kolla på lite gossip girl, äta lunch o...

Hey

Av Elvira - 2 april 2013 19:14


Idag har det inte hänt så mycket. Klev upp och åt frukost framför Gossip girl och bloggen. Gjorde hamburgare till lunch och sedan så har jag kört lite crosstrainer och typ sit-ups och sådant. Hoppas ni har haft en rolig dag iaf.   Har sjukt tråki...

Presentation


Hej! Jag heter Elvira och jag bor i Umeå. Jag gillar svarta jeans, smink och Gossip girl.

Mina favorit bloggar är Caty.nu, keela.se, Viras.se och hofh.se. De har så coola stilar och är stora förebilder för mig!

Hoppas ni gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards