Alla inlägg under januari 2013

Av Elvira - 12 januari 2013 18:59

Hej, förlåt för att jag inte skrev något igår, men hade fullt upp. Vi planerade resan till USA i sommar!! Taggad! Men sedan spelade jag, Filip och Nikita ett kortspel, hets.

Idag åkte jag slalom med min kompis Janet. Det var svinkallt men vi överlevde som tur var;) men nu bör det TV och fruktsallad!

Hejdå:)

Av Elvira - 10 januari 2013 22:38

Hej!
Idag var det skola, men vi hade språkval, och jag har ju spanska:) Vi åkte som vanligt buss till Skolan där vi har spanskan och buss tillbaka. Vi gjorde inte så mycket, fast vi fick måla på ett träd som vi ska fylla med löv. Varje gång man läst ut en bok får man skriva ett löv med lite om boken sen sätter vi fast det. Intressant, jag vet!

Men nu ikväll så hade jag innebandy och det var ganska jobbig träning men det är ju bara bra! Sedan så körde jag lite egen träning med lite sit-ups, och sådant:)

Hare bra? pusshej?

Dagens:
Tröja från ginatricot 99:-
Jeans/Leggings från Ica maxi, hehe, typ 100:-
Tubhalsduk från ginatricot

Av Elvira - 9 januari 2013 19:03

Hej!
Idag var det första dagen i skolan efter jullovet. Det var ingen höjdare att gå upp kring halv sju och att sitta i skolan i typ 8 timmar, men det var väl okej. Vi hade typ samling för alla i 4-6an och sedan var del lite engelska och matte. Vi hade också slöjd idag, vi ska göra en pall och jag han såga alla 3 ben, nöjd:)
Nu är det inget speciellt ikväll, ska ta de lugnt.

Pusshej

Av Elvira - 8 januari 2013 16:48

Hej!

Idag har jag chillat, sett på tv, spelat ''Ticket to Ride'' med Filip på våra mobiler osv. Men jag fick ett sms av Julia och hon frågade om jag ville till backen, så jag sa ja! Så jag ska till backen ikväll alltså, ska bli jättekul. För jag brukar inte va med Julia så ofta längre<3 Men det var lite synd, för Janet ringde och hon ville också åka och det hade ju också varit kul, men vi får åka någon annan gång!:)


Skola imorgon då, inte så taggad. Men man får väl tänka positivt. Jag längtar tills jag får se alla igen. Jag får se om jag bloggar ikväll eller imorgon, men vi syns<3


Pusshej<3


 

Av Elvira - 8 januari 2013 13:14

Hej!


Välkommen till min blogg. Jag vet att den är superful och så, men jag tänkte vänta med att fixa den tills jag har fått några läsare. Jag är då Elvira och jag fyller 13 i februari. Jag bor uppe i norr, umeå. Jag gillar smink och sådant men även andra roliga saker, som innebandy och slalom. Jag älskar godis, vem gör inte det? Så det var lite om mig och jag hoppas ni gillar min blogg!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Elvira och jag bor i Umeå. Jag gillar svarta jeans, smink och Gossip girl.

Mina favorit bloggar är Caty.nu, keela.se, Viras.se och hofh.se. De har så coola stilar och är stora förebilder för mig!

Hoppas ni gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards