Alla inlägg den 4 april 2013

Av Elvira - 4 april 2013 17:10

Hej! 

Förlåt för jag inte skrivit idag, men haft lite fullt upp. 

Igår kväll drog jag och mamma ut och sprang. Det var första gången sen i höstas och det gick väldigt bra faktiskt. Vi sprang hela tiden men vi stannade ibland eftersom vi hade med oss min hund trilla. Vi stannade också på kyrkan för att mamma skulle göra något där och på affären för att jag skulle köpa en sak till ellen, för att ellen har ett övernattningskalas imorgon. Vi sprang 6,5 km. Nöjd med det. Men sedan så såg jag och mamma på "Sveriges mästerkock" och sedan så badade jag.


Idag vaknade jag och sedan åkte jag och Emma in till staden och var där tills 15.45 och sedan har jag kommit hem och ätit och nu ska jag snart vara med amanda.


Dehär sakerna köpte jag och tröjan kostade 99:- och exfobrush saken 99:- men fick den för 79:-


   


Har du köpt något nytt nyligen?


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Elvira och jag bor i Umeå. Jag gillar svarta jeans, smink och Gossip girl.

Mina favorit bloggar är Caty.nu, keela.se, Viras.se och hofh.se. De har så coola stilar och är stora förebilder för mig!

Hoppas ni gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards