Alla inlägg den 3 april 2013

Av Elvira - 3 april 2013 12:30

Hej! Håller på att göra cupcakes nu! Det ska bli chokladcupcakes med chokladglasyr och färgglada strösselkulor. Jag äter inte godis, kakor eller chips och sådant nu. Jag får 200 kr i månaden för det. Men jag bakar endå inte till mig. Jag ska baka två gånger till men det blir kanske lite senare idag eller imorgon.


Här är en bild på mina rainbowcupcakes


 


Vilken är din favoritkaka?

Mat
Av Elvira - 3 april 2013 09:32

God morgon!

Jag vaknade nyss vid 9 och sedan har jag ätit frukost med mamma. Har inte så mycket att säga. Idag blir det att baka lite cupcakes till morfars 70-årskalas som är på fredag. Sedan så kommer jag väl kolla på lite gossip girl, äta lunch och kanske träna lite. 


Som ni nog märker så älskar jag Gossip girl. Det var en kompis som sa att jag skulle titta på det. Jag gjorde det och jag tyckte det var superbra! Jag är på avsnitt 10 säsong 3. 


 

Vilken är din favorit serie?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Elvira och jag bor i Umeå. Jag gillar svarta jeans, smink och Gossip girl.

Mina favorit bloggar är Caty.nu, keela.se, Viras.se och hofh.se. De har så coola stilar och är stora förebilder för mig!

Hoppas ni gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards